Returnering

Jeg har fået en forkert vare. Hvad gør jeg?
Ring eller mail til os, så sender vi hurtigst muligt en ny vare afsted. Du er også velkommen til at returnere den forkerte vare til os til adressen Færøvej 3, 8700 Horsens, hvorefter vi ombytter til den rigtige vare.
 
Kan jeg returnere en vare?
Vi tager kun imod returvarer efter aftale. 

Kan jeg få varer i udvalg?
Ja, det kan du. Du skal blot notere allerede på din bestilling, at du ønsker varen i udvalg.

Hvordan får jeg mine penge retur for en returneret vare?
Når du ifølge aftale har returneret en vare, udsteder Nordahl Andersen en kreditnota, som du efterfølgende selv skal fratrække ved kommende betalinger. For leverandørservice-kunder (dabsk) / SEPA-kunder (tysk) fratrækkes beløbet automatisk ved næstkommende betaling.

Jeg har ikke modtaget refundering af varer, jeg har returneret. Hvordan forholder jeg mig?
Ring til os på telefon +45 6611 1700, og vi undersøger nærmere.
 
Kan jeg afhente varer hos jer personligt?
Du kan godt afhente varer hos os personligt. Det skal blot fremgå tydeligt på ordren, at du ønsker dette: Vælg "standard" som forsendelsesmetode - denne er automatisk forvalgt - og skriv i kommentarfeltet, at du afhenter ved personligt fremmøde. Så lægger vi pakken klar.

Er der varer, der ikke kan returneres?
Vi tager kun imod returvarer efter aftale.