Hvad koster det at få mine varer leveret?
Fragtprisen afhænger af vægt og volumen på din forsendelse. For mere specifik info, kontakt os på info@noa.dk eller +45 6611 1700. Du kan se vores salgs- og leveringsbetingelser her.

Modtager jeg et trackingnummer?
Du modtager ikke et trackingnummer. Derimod modtager du en kopi af fakturaen, når varen er pakket og klar til afsendelse fra vores lager. Ønsker du et tracking nummer, så send os en mail eller ring til os.

Hvilket fragtselskab benytter i?
Vi benytter Post Nord i Danmark, og ydermere Leman, DHL og Blue Water Shipping til lande uden for EU samt Nordatlanten.

Kan man få varerne pakket ind?
Vi tilbyder ikke indpakning af dine varer.

Hvor lang er leveringstiden?
Din ordre bliver som udgangspunkt afsendt den næstkommende hverdag, efter at du har lagt din ordre, dog  undtaget graveringsordrer og specialbestillinger. Har du en ugentligt forsendelsesdag, vil ordren blive afsendt på førstkommende aftalte ugedag. Læs mere her om leveringstider.

Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?
Ring til os på +45 6611 1700.

Jeg har modtaget en pakke, som ikke var til mig. Hvad gør jeg?
Ring hurtigst muligt til os på +45 6611 1700.

Jeg har en fragtordning med ugentlig levering. Hvad betyder det, når jeg bestiller på noa.dk?
Det betyder, at alle dine bestillinger samles og sendes én gang ugentligt, og du faktureres ligeledes kun for én samlet fragtpris pr. ugentlige levering.

Kan jeg bestille varerne til at blive leveret direkte til mine kunder?
Du kan gå få sendt en vare direkte til din kunde. Påfør det tydeligt i ordrens kommentarfelt, inklusiv kundens adresse og mobilnummer. Der vil være en ekstraomkostning på DKK 30 ved direkte forsendelse til kunden.

Hvad koster det, hvis NOA skal sende direkte til slutkunder for mig?
Når vi sender en pakke for dig direkte til din kunde, opkræver vi et håndteringsfee på DKK 30. Dertil kommer den almindelige fragtrate.