Praktiske spørgsmål

Hvordan finder jeg mine tidligere fakturaer og kreditnotaer?
Under "Kundeportal" har du mulighed for at se en oversigt over hhv. dine fakturaer, ordrer eller kreditnotaer.

Hvordan ændrer jeg mit password?
På dit dashboard (under kundeportal) har du mulighed for at skifte password. Tryk blot på "skift password".

Jeg har glemt mit password. Hvad gør jeg?
Tryk "Glemt password", når du vil logge ind. Du får dermed tilsendt et link til nulstilling af password.

Tilbyder i EDI?
Nej, vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde EDI på nuværende tidspunkt. Vi kan dog tilbyde, ved almindelige afsendelse af faktura som PDF, yderligere at afsende en fil i et andet format med de mest grundlæggende oplysninger. Hvis du er interesseret i dette, kontakt da venligst kundeservice på + 45 6611 1700.

Kan jeg få tilsendt excelfiler med faktura informationer?
Ja, det kan kundeservice hjælpe dig med. Kontakt os på info@noa.dk eller +45 6611 1700, så opsætter vi din konto til dette.

Kan jeg vælge at samle mine forsendelser på en enkelt eller enkelte ugedage?
Ja - hvis du ønsker dette, tilbyder vi at samle dine ordrer i en eller flere ugentlige forsendelser efter nærmere aftale. Du kan enten lave en fragtaftale med fast månedlig pris, eller du kan betale fragt på hver enkelt ordre efter almindelig prisliste.

Hvad består en fragtaftale i?
Vi tilbyder fragtaftaler med hhv. en eller to faste forsendelsesdage om ugen eller med forsendelse alle dage med indkomne ordrer. Disse aftaler omfatter en fast månedlig pris afhængig af, hvor hyppigt du ønsker forsendelser. Det er også en mulighed at vælge en eller flere faste forsendelsesdage med almindelig fakturering af fragten efter forbrug.

Tilbyder i leverandørservice/Sepa?
Ja, vi tilbyder leverandørservice/Sepa. Kontakt os på info@noa.dk eller +45 6611 1700.

Hvordan bliver jeg vist på jeres shopfinder?
For at blive vist på shopfinderen for de enkelte brands, skal du i det forløbne år have indkøbt et minimum af varer på brandet. Dette er for at sikre, at kunder ikke kommer til din butik med en forventning om at finde et rimeligt udvalg på et bestemt brand men blive skuffet, fordi sortimentet simpelt hen er for smalt. Shopfinderen bliver opdateret på baggrund af de enkelte butikkers indkøb på de forskellige brands hvert halvår. Hvis du på den baggrund er uforstående over, hvorfor din butik ikke vises, kontakt da kundeservice.

Kan jeg tilgå alle tidligere fakturarer og kreditnotaer?
Ja. Du finder en samlet oversigt over alle tidligere fakturaer og kreditnotaer ved at klikke ind på din kundeportal.

Kan jeg downloade data på de varer, jeg har bestilt?
På nuværende tidspunkt har du ikke mulighed for selv at downloade varedata samlet. Du kan dog finde aktuelle attributter på noa.dk inde på hvert enkelt produkt. Har du et behov for data på produkter fra en given ordre, som du f.eks. ønsker leveret som Excel-fil, beder vi dig kontakte kundeservice på info@noa.dk eller +45 6611 1700, så vil vi prøve at hjælpe dig.

Kan jeg downloade fotos af de varer, jeg har bestilt?
Ja, du finder fotos i billedbank  nederst på siden under "Kundeservice".

Kan jeg betale med MobilePay/VOEC (norge)?
Mobilepay/VOEC er ikke en mulighed. Der kan betales med faktura eller kreditkort.