Banner

Reklamationer

Hvis du har en reklamation, bedes du udfylde vores reklamationsformular med den nødvendige information. Du finder arket her. Det er vigtigt, at fejlen beskrives for hvert enkelt varenummer. Vedlæg reklamationsformularen sammen med den/de defekte vare(r) og send det til vores hovedkontor:

 

Nordahl Andersen ApS

Færøvej 3

Postbox 460

8700 Horsens

Danmark

 

Hos Nordahl Andersen accepterer vi reklamationer grundet produktionsfejl og mangler i op til 24 måneder fra faktureringsdatoen. Slitage eller forkert brug anses ikke som en berettiget reklamation. Reklamationer vedrørende fejl på en vare skal ske indenfor rimelig tid efter, at fejlen opdages eller burde have være opdaget ved en almindelig gennemgang af varen.

"Vi behandler reklamationer indenfor 2 - 3 arbejdsdage fra den dag vi modtager forsendelsen. Dog kan der være længere behandlingstid i travle perioder.

Vi ombytter altid varen såfremt det er muligt. Hvis varen ikke kan repareres eller er udgået af vores sortiment udstedes en kreditnota. Selvfølgelig forudsat, at varen kan godkendes som reklamation. Hvis en defekt vare ikke er reklamationsberettiget, tager vi telefonisk eller skriftlig kontakt.

Venligst ret henvendelse til os, hvis der ønskes en erstatningsvare med det samme. Bestilling af en ny vare foretages på vores online BTB-portal, via mail eller telefon. Vi betaler fragtomkostninger ved fremsendelse af erstatningsvaren. Bestilles en ny vare, fremsendes en kreditnota på den defekte vare, når vi modtager denne fysisk. Dog forudsat, at varen kan godkendes som reklamation. Hvis en defekt vare ikke er reklamationsberettiget, tager vi telefonisk eller skriftlig kontakt."

Reklamationer kan også afleveres direkte til den lokale sælger/agent, og han/hun vil aflevere disse til os på hovedkontoret.